zaterdag 27 april 2013

# Ding 11 Ontdek Wiki's


Wikipedia, WikiLeaks, het zijn bekende termen. Ik had er eigenlijk nooit over nagedacht wat de overeenkomsten zijn tussen die twee. Maar na al het huiswerk bestudeerd te hebben weet ik nu wat Wiki inhoud. Leuk initiatief hoor, de pagina van bibliotheek Deventer maar of dit nu de manier is? Prima informatie, daar niet van. Maar ik heb er steeds een beeld bij: Op een zolderkamertje werkt iemand (een biliothecaris op leeftijd)  elke avond gestaag aan zijn levenswerk. Zou er buiten de werknemers van bibliotheek Deventer wel eens iemand naar kijken?
Ik heb een berichtje geplaatst op de 23 Speelwiki. Zie: Wikipagina Italie
In eerste instantie had ik per ongeluk een map aangemaakt, in plaats van een pagina. Ik heb van alles geprobeerd om die weer weg te krijgen, maar dat is niet gelukt. Dat zal een kwestie van beveiliging zijn.


1 opmerking:

  1. Ik vind jouw Wiki(de Viking)plaatje het allerleukste "wiki'tje" van alle wiki's die we moesten bekijken!

    BeantwoordenVerwijderen