donderdag 25 april 2013

# Ding 9 Wijs met media

Altijd leuk jezelf googelen. Ik denk dat iedereen dat wel eens gedaan heeft. De eerste treffers waren dan ook geen verrassing. Facebook, Youtube en reisblog meldingen. Maar ik  vond mezelf ook terug in een berichtje dat ik mede de catering verzorgd heb tijdens de feestavond van ijsclub Bamestra! Ook vond ik mijn naam terug in een artikeltje uit het NHD over het opnemen van toptitels in de collectie.
Het opmerkelijks vond ik een treffer van kranten.kb.nl. Een tweede prijs tijdens de Floralia in Heerenveen  6 september 1967! : Bron De Friese Koerier. Ik ben meteen gaan kijken op deze site. Nou, dan ben je wel even zoet. Het geeft een overzicht van kranten van 1618 (!) tot 1995. Heel erg leuk. Wat blijkt: Ik heb De Friese Koerier meerdere malen gehaald!

1 opmerking: