dinsdag 21 mei 2013

# Ding 13 Sociale netwerken

Hyves heb ik indertijd aan me voorbij laten gaan. Tja en Facebook.... Ik zit er inderdaad op! (Je zit op een koor, op zwemles en ook op Facebook! Ooit aangemaakt door mijn dochters. Ik heb er een haat/liefde verhouding mee. Schaam me er een beetje voor dat ik wel nieuwsgierig ben naar het wel en wee van anderen, maar zelf niks "los laat". Er gaan dan ook dagen voorbij dat ik er niet naar kijk.Ik heb naar aanleiding van het huiswerk mijn instellingen wel even bekekenen heb wat gesleuteld aan mijn instellingen. De achtergrond een beetje opgeleukt en een paar berichten achtergelaten. Misschien het begin van een nieuw facebookleven? Op Linkedin heb ik me ook langgeleden aangemeld. Vandaag dan eindelijk een foto toegevoegd aan mijn profiel. Dat is in ieder geval voor mijn huidige 38 vrienden aardiger om naar te kijken dan zo'n leeg hokje. Ik heb ook een aantal mensen uitgenodigd. Ik zie aan mijn werkzoekende dochter hoe belangrijk het is om goede termen te gebruiken, zodat je ook gevonden wordt door degenen die personeel zoeken. Ik heb me ook ooit aangemeld voor Open Bibliotheek. Daar is ook weer zoveel informatie te vinden!! Soms denk ik wel eens, help ik kom tijd te kort!

1 opmerking:

  1. Al die 23 dingen zouden het juist makkelijker moeten maken om je weg in de informatieberg te vinden, maar ja er is inderdaad zo veel! En zo weinig tijd. Ik ga je wel even opzoeken op facebook. Wil je dan mijn vriendje zijn ; )

    BeantwoordenVerwijderen