maandag 25 maart 2013

# Ding 5 Picasa

Wij gebruiken thuis Picasa al meerdere jaren. Handig en overzichtelijk. Maar, ik vind het ook een beetje clean. Zo'n weggeborgen fotoalbum op de pc. Ik had tot voor kort nog nooit zelf een album aangemaakt. Er was altijd wel een gezinslid die dat even deed. Dus het werd tijd. Mijn hobby: de Italiaanse keuken, heb ik maar gebruiken voor een minialbumpje.
Ik heb het al in blogs van medecursisten zien staan: Wij zouden veel meer moeten doen met de foto's die gemaakt worden tijdens activiteiten in de bibliotheek. Mensen vinden het (meestal) leuk om zichzelf terug te zien. We moeten de fotopagina van de bibliotheek meer promoten! Ik heb inmiddels mijn minialbumpje als diavoorstelling herplaatst.

3 opmerkingen:

  1. Hoi Andriesje

    Probeer ook eens een link naar je picasa album in je blog te zetten. In picasa kun je ook een slideshow van je fotoalbum maken. Als je hiervan een link maakt op je blog, dan komt dat meteen heel professioneel over

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En wil je niet meer van deze foto's op je blog zetten als hier het ijs nog op de sloten ligt. Het doet bijna pijn om er naar te kijken. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tja, misschien moeten we op donderdag weer een bakclubje starten. Begin jij dan?

    BeantwoordenVerwijderen