zondag 24 maart 2013

Omdat het bijna Pasen is

Ik had al eerder een filmpje op mijn blog geplaatst toen dat nog helemaal niet aan de orde was. Ik schiet een beetje kris kras door de dingen heen merk ik. Steeds als ik bezig men met een opdracht kom ik weer andere, ook leuke of nog  leukere toepassingen tegen waar ik me dan weer aan overgeef.
Youtube blijft een mooi fenomeen. Ik beperk met tot luisteren naar muziek. Luister momenteel veel naar koorrepertoire. Handig om mijn partij in te studeren. Misschien dat we volgend jaar ook eens de Matthaus Passion kunnen zingen. Het blijft bijzondere muziek.

Helaas komt het er dit jaar niet van, het bijwonen van een uitvoering. Heb nu eigenlijk al een beetje spijt! Daarom maar thuis luisteren. Hier voor de liefhebbers het openingskoor.
Nadat ik het filmpje had geplaatst wilde ik nog iets veranderen aan de opmaak en had, voor ik er erg in had het filmpje verwijderd. Op dat moment logde Marina in. .Twee minuten later stond het gelukkig weer online.
 

4 opmerkingen:

  1. Dag Andriesje,

    Het is weer prachtig!! Maar wat vreemd is, nu ik deze reactie schrijf is het filmpje en geluid er, als je alleen op je blog kijkt, zie je het filmje niet en de link werkt niet. Nog even nakijken?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn bericht klopt nu al niet meer, misschien was je er zojuist mee bezig? Het filmpje staat er prachtig op hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vrijdagavond, Goede Vrijdag, Grote kerk Edam. Ook heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen