zaterdag 8 juni 2013

# Ding 23 Evaluatie

Van te voren had ik geen idee hoe het zou zijn. Benieuwd naar de verhouding tussen wat weet ik al/wat weet ik niet. Nou, het bleek al snel dat er heel veel was wat ik nog niet wist! Ik heb het als een drukke, maar waardevolle periode ervaren. Soms heel lang klungelen voordat iets lukte; soms ging iets zomaar vanzelf en voelde ik me iets minder digibeet. Een greep uit de leuke dingen: Content Curation, Libery Things, Google Alerts. Wat het met de organisatie heeft gedaan kan ik nu nog niet ze zeggen. Wat het met mij heeft gedaan: Voorheen haakte ik af als het in de krant of in een tv/radioprogramma's ging over PaperLi, Creative Commons of Content Curation. Nu ga ik er eens goed voor zitten! Ik ben me ook meer bewust geworden van de noodzaak om als bibliotheek Waterland goed in zetten op social media. Het programma zit goed in elkaar. Het heeft een goede opbouw. Ik heb het al eerder benoemd als kleine puntjes van kritiek: soms oude informatie of nietwerkende linkjes. Een woord van dank voor de begeleiders! 23 Dingen was voor mij een ontdekkingsreis. Door de cursus heb ik meer bagage gekregen!

2 opmerkingen:

  1. Heeeeel veel bagage!!
    En nu concreet een plan maken voor onze bibliotheek om de sociale media goed te gebruiken. Ons doel is nog steeds de bibliotheek met al haar diensten en producten beter te laten gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eindelijk het laatste Ding.
    De foto geeft de verhouding goed aan. Hoe hiermee verder? Misschien kunnen we in de eind bijeenkomst een eerste stap in de goede richting zetten.
    Andriesje: je eindbeoordeling is positief!

    BeantwoordenVerwijderen